TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

Japonya'nın e-ticaret pazarı 2022'de büyüdü

Japonya'nın 2022 yılında B2C e-ticaret pazarı ölçeğinin 22,7 trilyon yen değerinde olduğu görüldü.

Haber Giriş Tarihi: 27.09.2023 16:34
Haber Güncellenme Tarihi: 27.09.2023 16:34
Kaynak: Haber Merkezi
Japonya'nın e-ticaret pazarı 2022'de  büyüdü

Japonya Ekonomi, Ticaret ve Endüstri Bakanlığı tarafından açıklanan e-ticaret piyasasına yönelik bir anket 2022 yılında B2C e-ticaret pazarı ölçeğinin 22,7 trilyon yen değerinde olduğunu gösteriyor. Bununla birlikte bahse konu pazarın yıllık %9,9 artış kaydettiği belirtiliyor. B2C pazar hacmi 2013 yılındaki 11,2 trilyon yen değerine göre 9 yılda iki katına çıktı.

Kategori bazında, fiziksel ürün satışları yıllık %5,4 artışla 14,0 trilyon yene yükselirken, seyahatle ilgili hizmet kalemleri veya bilet satışları gibi hizmetler %32,4 artışla 6,1 trilyon yene yükseldi. Çevrimiçi oyunlar veya elektronik yayınlar gibi dijital ürünlerin satışları yıllık %6,1 düşüşle 2,6 trilyon yen değerine geriledi. Hizmet sektörü için pazar ölçeğindeki gözle görülür artış, açık hava etkinliklerine yönelik talebin canlanmasıyla ortaya çıkıyor. Online alışverişin toplam fiziki ürün satışları içindeki payı olarak tanımlanan e-ticaret oranı, geçen yılın aynı dönemine göre 0,35 puan artarak %9,1'e yükseldi.

Kaynak: Nippon

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar
Bursa
    cami
      • tffs
      • 1lig
      • tff2
      • tff3
      Takım O G B M Av P
      Puan Durumları ve Fikstür
      En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.