Amazon, Prime Day satışının ilk günü olan 11 Temmuz’un tarihindeki en büyük satış günü olduğunu açıkladı.
Haber Giriş Tarihi: 15.07.2023 12:22
Haber Güncellenme Tarihi: 15.07.2023 12:22
Kaynak: Hakan Kavurmacı
Amazon, Prime Day satışının ilk günü olan 11 Temmuz’un tarihindeki en büyük satış günü olduğunu açıkladı. E-ticaret şirketi, müşterilerin dünya çapında 2,5 milyar dolardan fazla tasarruf ederek önceki Prime Days’i geride bıraktığını söyledi.
Adobe Analytics’e göre, diğer perakendeciler ile rekabet eden satışların yanı sıra bu yılki Prime Day, ABD’de e-ticaretin 11 Temmuz’da geçen yıla göre %6 ve 12 Temmuz’da %6,4 artmasına yardımcı oldu. Adobe Analytics, her iki günde de ABD çevrimiçi satışlarının %6,1 artarak 12,7 milyar dolara ulaştığını tespit etti.
Numerator’ın araştırmasına göre Prime Day müşterilerinin yarısından fazlası indirime girene kadar almayı erteledikleri ürünleri satın aldıklarını ve günlük temel ihtiyaç ürünlerine yönelik alışveriş yaptıklarını söyledi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Amazon, ABD e-ticaretine önemli katkıda bulunuyor
Amazon, Prime Day satışının ilk günü olan 11 Temmuz’un tarihindeki en büyük satış günü olduğunu açıkladı.
Amazon, Prime Day satışının ilk günü olan 11 Temmuz’un tarihindeki en büyük satış günü olduğunu açıkladı. E-ticaret şirketi, müşterilerin dünya çapında 2,5 milyar dolardan fazla tasarruf ederek önceki Prime Days’i geride bıraktığını söyledi.
Adobe Analytics’e göre, diğer perakendeciler ile rekabet eden satışların yanı sıra bu yılki Prime Day, ABD’de e-ticaretin 11 Temmuz’da geçen yıla göre %6 ve 12 Temmuz’da %6,4 artmasına yardımcı oldu. Adobe Analytics, her iki günde de ABD çevrimiçi satışlarının %6,1 artarak 12,7 milyar dolara ulaştığını tespit etti.
Numerator’ın araştırmasına göre Prime Day müşterilerinin yarısından fazlası indirime girene kadar almayı erteledikleri ürünleri satın aldıklarını ve günlük temel ihtiyaç ürünlerine yönelik alışveriş yaptıklarını söyledi.
retaildive
Kaynak: Hakan Kavurmacı
Haftanın popüler haberleri