VOGUE Türkiye’nin yeni dönemine liderlik edecek olan Akdoğan, Uluslararası İlişkiler eğitimini Amerika Birleşik Devletleri’nde tamamladıktan sonra global bir halkla ilişkiler ajansında müşteri yönetimi deneyimi kazandı ve lüks moda perakendeciliğine pazarlama müdürü titriyle geçiş yaptı. Türkiye’ye döndüğünde, yardımcı konular editörü unvanıyla çalışma hayatına VOGUE Türkiye’de devam eden Akdoğan, kısa sürede konular editörlüğüne yükselerek uluslararası tasarımcı röportajları dahil olmak üzere dergiye önemli katkılarda bulundu. Moda uzmanlığını bu rolüyle pekiştirdikten sonra derginin güzellik bölümünü devraldı. Bu rolünde global temsiliyetten editör eğitimine birçok sorumluluk üstlenerek güzellik ve wellness direktörlüğüne terfi etti.
VOGUE Türkiye’nin vizyonunu şekillendirecek olmaktan büyük mutluluk duyduğunu belirten Akdoğan, yeni görevine dair şunları söyledi: “Yaratıcılık, çeşitlilik ve kapsayıcılık ilkeleriyle global moda sektörüne öncülük eden Vogue markasının lisanını, modern lüksü yüzyıllık miras ve zanaatla buluşturan coğrafyamızın zenginliğini, özgün kimliğimizi ortaya koyacak şekilde, Türk aksanıyla konuşmayı hedefliyoruz. Vogue Türkiye’yi genç yetenekler için yerelden globale açılan bir köprü olarak konumlandırmanın yanı sıra hayata dokunan yaratıcı hikayelerimiz, renkli görsel dünyamız ve yenilikçi dijital girişimlerimizle okuyucumuz ile daha güçlü bağlar kurmak için sabırsızlanıyoruz.”