Güçlü bir iletişim ve kurumsal ilişkiler deneyimine sahip Füsun Feridun, 1 Ağustos 2025 itibarıyla, Novo Nordisk Türkiye’nin iletişim stratejilerine liderlik etmeye başladı. Sağlık, teknoloji ve telekomünikasyon sektörlerinde 20 yılı aşkın deneyime sahip olan Füsun Feridun, Apple, IBM, AstraZeneca, Siemens, Avea ve Turkcell gibi global ve yerel markaların dönüşüm hikâyelerinde aktif rol aldı. Kriz yönetiminden marka itibarına, lider iletişiminden medya ve sürdürülebilirlik iletişimine pek çok alanda sorumluluk üstlenen Füsun Feridun, şirketin küresel hedefleri ile Türkiye’deki kurumsal önceliklerinin stratejik uyum içinde yönetilmesine katkı sağlayacak. Son 10 yılda AppleTürkiye İletişim Liderliğini yürüten ve Apple CEMEA liderlik ekibinde yer alan Füsun Feridun, şimdi bu tecrübesiyle Novo Nordisk ’in toplum sağlığı vizyonuna stratejik katkılar sunmayı hedefliyor.