Finansal teknoloji şirketi Lidio, Dünyaca ünlü markaların yetkili distribütörlüğünü üstlenen “Türkiye'nin Saatçisi” Saat&Saat ile iş birliğini yeni bir boyuta taşıyor. Uzun süredir Lidio Sanal POS altyapısını kullanan Saat&Saat, artık Lidio Pass aracılığıyla müşterilerine çok kanallı, güvenli ve pürüzsüz bir ödeme deneyimi sunacak. Bu adım, Saat&Saat müşterilerinin ödeme süreçlerinde yalnızca kart saklama değil; tek tıkla erişim, havale seçenekleri, AI destekli fraud önleme çözümleri, açık bankacılık servisleri ve Smart Switch teknolojisiyle en yüksek başarı oranını bir arada sunan yeni nesil bir ödeme deneyimi yaşamalarını sağlayacak. Türkiye'nin en bilinen perakende markalarından biri olan Saat&Saat, Lidio Pass'in yeni nesil alternatif ödeme altyapısına geçiş yaparak ödeme deneyiminde yeni bir dönemi başlattı. Lidio Pass'in kapsayıcı yapısı; Smart Switch teknolojisiyle dinamik yönlendirme, yapay zekâ destekli fraud önleme ve çok kanallı entegrasyon kabiliyetleriyle birleşerek işletmelere yüksek dönüşüm oranı, müşteri memnuniyeti ve sürdürülebilir büyüme sağlıyor. “Saat&Saat gibi güçlü markalarla birlikte, ödeme deneyimini yeniden tanımlıyoruz.” Lidio Kıdemli İş Geliştirme Direktörü Kıymet Özyurt Oer, iş birliği hakkında şunları söyledi: “Lidio Pass ile Türkiye'de ödeme deneyimini yeniden tanımlıyoruz. Saat&Saat gibi perakendenin en güçlü oyuncularından birinin Lidio Pass'i tercih etmesi, vizyonumuzun doğru bir yolda olduğunu gösteriyor. Artık yalnızca kart saklama değil; tek tıkla ödeme, alternatif yöntemler ve 4 milyonluk kullanıcı havuzuyla işletmelere satış performansını artıracak gerçek bir rekabet avantajı da sunuyoruz. Müşterilerin alışveriş yolculuğunda ödeme adımını görünmez kılarak hem satış performansına hem de müşteri memnuniyetine katkı sağlıyoruz. Saat&Saat ile Lidio Sanal POS aracılığıyla başlayan iş birliğimizin Lidio Pass ile güçlenmesinden büyük mutluluk duyuyoruz.”