Bosch Ev Aletleri, dünyanın en prestijli reklam ve pazarlama yarışmalarından biri olan Effie Ödülleri’nde önemli bir başarı elde etti. Şirket, üst üste dördüncü kez Effie Ödülü’ne layık görülerek Türkiye’de dayanıklı eşya ve küçük ev aletleri kategorilerinde bir ilke imza attı. Bosch Ev Aletleri, 2025 Effie Ödülleri’nde “Tam bi’ Bosch” kampanyaları ile Sürdürülebilir Başarı kategorisinde Altın Effie’nin sahibi oldu.
Bosch Ev Aletleri, global reklam ve pazarlama dünyasının önde gelen ödül programlarından biri olan Effie Ödülleri’nde son dört yılda üst üste ödüle layık görüldü.
Şirketin Effie süreci 2022 yılında “Unlimited 6” kampanyasıyla başladı. 2023’te “i-DOS” ve “Unlimited 7”, 2024’te ise fırın ve buzdolabı kampanyalarıyla Dayanıklı Eşya / Küçük Ev Aletleri kategorilerinde Gümüş ve Altın Effie ödülleri kazandı. 2025’te ise “Tam bi’ Bosch” kampanyalarıyla Sürdürülebilir Başarı kategorisinde Altın Effie ödülünün sahibi oldu.
Ödül hakkında konuşan Bosch Ev Aletleri Kıdemli Pazarlama Müdürü Özlem Koçdar, “Effie Ödülleri’nin, sadece reklamın parlaklığını değil, aynı zamanda iş sonuçlarına olan somut katkısını da ödüllendiren global bir platform olması, Bosch Ev Aletleri’nin bu başarısının ne denli değerli olduğunu ortaya koyuyor. Bu muazzam başarı, şirketimizin vizyoner yaklaşımı ve Medina Turgul DDB’nin yaratıcı gücü ile uzun yıllara dayanan iş birliğinin mükemmel bir sonucudur. Bosch Ev Aletleri olarak tüketici odaklı stratejilerimizle sektörde fark yaratmaya ve başarılarımızı sürdürmeye kararlıyız” dedi.