MIXX Awards ödülleri sahiplerini buldu

Dijital pazarlama iletişimi dünyasının en iyileri MIXX Awards sahnesinde ödüllendirildi.

Haber Giriş Tarihi: 11.04.2025 15:56
Haber Güncellenme Tarihi: 11.04.2025 15:56

Türkiye dijital reklamcılık dünyasının en prestijli etkinliklerinden biri olan MIXX Awards, dün gece Mandarin Otel’de düzenlenen törenle sahiplerini buldu.

İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından bu yıl 15.’si düzenlenen MIXX Awards Türkiye Ödül Töreni, sektördeki reklamverenleri, reklam ve medya ajanslarını, influencer pazarlama şirketlerini, yayıncıları, reklam satış ağlarını ve reklam teknolojileri firmalarını bir araya getirdi.

Sunuculuğunu Dr. Öğretim Üyesi Ada Beyza Toksoy ve Ork Digital Kurucusu Orkun Işıtmak’ın üstlendiği gecede, 45 kategoride toplam 426 kampanya ile yapılan 764 başvuru arasından dijital pazarlama ve reklamcılık alanında yılın en yaratıcı ve etkili çalışmaları ödüllendirildi.

Kategorilere ek olarak Genç MIXX, “sahibinden.com Özel Ödülü” ve “Yılın En İyisi” gibi özel ödüllerle birlikte toplamda 269 ödül sahiplerini buldu.

“Yılın En İyisi” ödülü, Türk Hava Yolları, OMD ve ZZG Tech’in

MIXX Awards Türkiye’de “Yılın En İyisi” ödülü, Fly By Sign kampanyasıyla Türk Hava Yolları, OMD ve ZZG Tech’in oldu. Kampanya, jüri tarafından yılın en etkileyici ve yaratıcı çalışması olarak seçildi.

Geçtiğimiz yıl ilk kez hayata geçirilen Genç MIXX kategorisi bu yıl da genç yetenekleri sahneye taşıdı. Türkiye Otistiklere Destek ve Eğitim Vakfı (TODEV) tarafından verilen brief doğrultusunda üniversite öğrencileri ve yeni mezunlar kampanya projelerini hazırladı. Jürinin değerlendirmesi sonucunda; Elif Öztürk, Eylül Polat, Serpil Yıldız ve Baran Saltaş Altın MIXX’e, Alişan Etli, Tuğrulbey Koç ve Sude Taşpınar Gümüş MIXX’e, Huri Ebru Kılıç ise Bronz MIXX’e layık görüldü.

Bu yılki MIXX Awards Türkiye’ye pek çok güçlü marka sponsor olarak destek verdi. sahibinden.com Platin Sponsor olurken; Sözcü.com.tr Lider Sponsor, Arçelik Teknoloji Sponsoru, TVekstra İnovasyon Sponsoru, Eti Mutluluk Sponsoru, Sanipak ise Temiz ve Sağlıklı Yaşam Sponsoru olarak etkinlikte yer aldı.

Kategori sponsorları arasında KızlarSoruyor, Mediazone, Nabulu ve Tooplay öne çıkarken; Admatic, Bayer, Boosmart, Demirören Medya, Forward, Genart by Aleph, GroupM, Havas, Humble, Hype, Neodigital, Nkolay, NTV, Portuma, Superfresh, TikTok ve Unilever protokol sponsorları arasında yer aldı.

Yarışmanın bu yılki tanıtım kampanyası Karbonat imzası taşırken, gecenin dijital ses partneri ise Karnaval oldu.