Suzuki, 22 yıl sonra logosunu yenileyerek dijital çağa uyum sağlıyor.
Suzuki, kurumsal kimliğini dijital çağa uygun hale getirmek için 22 yıl aradan sonra logosunu yeniledi. Otomotiv devinin ikonik “S” amblemi korunurken, parlak krom görünüm yerini daha sade ve mat benzeri bir etki yaratan gümüş tonuna bıraktı. Yeni tasarım, markanın “By Your Side” (Yanınızda) sloganıyla uyumlu bir şekilde, hem çevreci hem de modern bir yaklaşımı yansıtıyor.
Çevre dostu ve dijital odaklı
Suzuki, 1958’den bu yana kullanılan “S” formunu bozmadan, 2003’teki derin kabartmalı krom tasarımını geride bıraktı. Yeni logoda kullanılan yüksek parlaklığa sahip gümüş boya, geleneksel krom kaplamaya kıyasla daha az elektrik tüketiyor. Bu sayede üretim süreci çevre dostu hale gelirken, dijital ekranlarda da logonun okunabilirliği artırılıyor.
Kaynak: community.designtaxi.com