Golden Drum’dan Türkiye’ye 6 ödül

Golden Drum Uluslararası Yaratıcılık Festivali Slovenya’da gerçekleşti. CarrefourSA ve TBWAİstanbul’un Hayalet Ağlar projesi 6 kategoride ödüle layık görüldü.

Haber Giriş Tarihi: 15.10.2025 14:22
Haber Güncellenme Tarihi: 15.10.2025 14:22

Golden Drum Uluslararası Yaratıcılık Festivali, Slovenya’nın Portorož kentinde gerçekleşti. Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği yarışmada, dünyanın dört bir yanından gelen yaratıcı işler değerlendirildi ve Gümüş ile Bronz ödül kazananlar ödüllerine kavuştu. CarrefourSA ve TBWAİstanbul’un Hayalet Ağlar projesi 6 kategoride ödüle layık görüldü. Altın ve Grand Prix ödülleri ise günün ilerleyen saatlerinde sahiplerini bulacak.

Yaratıcılığın nabzını tutan Golden Drum Uluslararası Yaratıcılık Festivali‘nin ödül töreninin ilk oturumunda, CarrefourSA ve TBWAİstanbul imzasını taşıyan “Hayalet Ağlar” projesi büyük bir başarıya imza attı.

Projeye, “tek kanallı” ve “çok kanallı” iletişimden sürdürülebilir iş çözümlerine kadar geniş bir yelpazede ödül verildi. “Hayalet Ağlar” bu kapsamda;

Silver Drum – One-Channel Drum / Out of Home (OOH) – Ambient & Experiential, Silver Drum – Omni-Channel Drum / Content – Live Experience, Bronze Drum – Omni-Channel Drum / Engagement – Creative Use of Media, Bronze Drum – Creative Business Excellence Drum / Sustainable Business Solutions, Bronze Drum – Creative Business Excellence Drum / Activation – Live Activation, Bronze Drum – All Juries / Social Good – Profit Social Good

kategorilerinde ödüle layık görüldü.