Huawei, bulut kategorisindeki uzmanlığını Türkiye'ye taşıyor
Huawei Cloud Avrupa Başkanı Tim Tao da Huawei Cloud olarak dijital dönüşüm alanındaki tecrübelerini Türkiye ile paylaşmaya hazır olduklarını bildirerek, 'AR-GE inovasyonumuzu, tıpkı su ve elektrik gibi kolayca erişilebilecek bulut hizmetlerine dönüştürdük. Yerel yetenekleri yetiştirmek ve dijital ekosistemi sürdürülebilir bir şekilde büyütmek üzere, burada küresel bir hizmet merkezi de oluşturduk.'açıklamasında bulundu.
Huawei Cloud Türkiye Başkanı Frank Ma da Huawei Cloud'un 'Türkiye'de, Türkiye İçin' ilkesini benimseyerek, müşterilerinin buluttan en iyi şekilde yararlanmalarını sağlamak, bulut yerel şirketler olmalarına yardımcı olmak, sürdürülebilir yeniliklere öncülük etmek üzere, Türkiye'de AR-GE merkezi ve özel bir hizmet ekibi kurduğunu kaydetti.
Huawei Cloud Native Ürün Sorumlusu Zuo Shaofu da sektördeki bulut yerel teknolojilerinin örneklerini katılımcılarla paylaştı.
Huawei Cloud olarak yerel teknolojilerine sürekli olarak yatırım yaptıklarını ve bu ekosistemdeki liderliğini korumayı sürdürdüklerini aktaran Shaofu, 'Huawei Cloud bu süreçte kurumsal dijital dönüşümü hızlandırırken, bulut servislerini altyapı servislerinden platform servislerine doğru geliştirerek önemli bir adım attı. Huawei Cloud, sağladığı bu yeni teknolojiyle Çin'in en büyük sosyal medya platformu Sina Weibo'nun sıra dışı trafiğinin yönetilmesine destek olarak, aylık 600 milyon aktif kullanıcıya sahip olmasına yardımcı oldu.' değerlendirmesinde bulundu.
- 'Yüksek kaliteli bir dijital yaşam deneyimi'
Huawei Cloud, işletmelerin bölgeler arası veri işlemleri ve gerçek zamanlı veri madenciliği gibi işlevlerin üstesinden gelmelerine yardımcı olmak üzere bir dizi özel çalışma yürütüyor.
Huawei Cloud Veritabanı Hizmetleri Çözüm Direktörü Zhang Hu, Huawei Mobil Servisleri'nin Huawei Cloud GaussDB'yi kullanarak, veri hacimlerine göre hızlı ve esnek veri tabanı ölçeklendirmelerini desteklediğini, petabaytlarca veri ve trilyonlarca veri kaydına yönelik erişim talebinin de kolayca karşılandığını ve bunun da işletmeler için tam senaryolu, yüksek kaliteli bir dijital yaşam deneyimi sağladığını aktardı.
Huawei Cloud EI Çözümleri Mimarisi Direktörü Liang Xiao ise Huawei Cloud'un e-ticaret sektöründeki uygulamalarına dair örnekler paylaşarak, şunları kaydetti:
'Huawei Cloud, hizmet inovasyonunu teşvik ederek, büyük veri ve yapay zekanın bir arada kullanılmasıyla verinin değerini ortaya çıkarıyor. 'Huawei Cloud' büyük veri, bulut yerel ve yapay zeka yeteneklerinden yararlanarak, Çin'in taze gıda satışı yapan en büyük e-ticaret platformlarından birinde tam süreç zekasını uyguluyor. Bu teknolojiyle genel sipariş tahmin oranı yüzde 90'ın üzerine çıkarken, siparişler 29 dakika içinde tamamlanabiliyor.'
Çin Dışındaki Genel Bulut Yetkinlik Merkezi Genel Müdürü Cao Jun da 'Huawei Cloud, verilerin sorunsuz bir şekilde buluta taşınmasına ve bulutun verimli bir şekilde yönetilmesine yardımcı olmak üzere, 200 bin Huawei çalışanı için dijital bir bulut altyapısı oluşturdu. Dijital bulut altyapısıyla iş gücünde önemli bir verimliliğe imza atıldı.' ifadelerini kullandı.