
Hindistan'da Efsane Cuma satışları, sağlıklı gıda, güzellik, kişisel bakım ve ev ürünlerindeki güçlü performansın etkisiyle yıllık bazda yüzde 27 arttı. Bu büyüme, Hindistan'da küresel alışveriş etkinliğinin artan popülaritesini gözler önüne sererken, 3. Seviye şehirlerden gelen siparişlerdeki önemli artış, dijital benimseme ve satın alma gücünün arttığını gösteriyor. Hindistan e-ticaret etkinleştirme SaaS platformu Unicommerce'in analizine göre, sağlıklı gıda, güzellik, kişisel bakım ve ev ürünleri kategorilerinin etkisiyle Efsane Cuma satışları geçen yıla göre yüzde 27 arttı. Bu veriler, geleneksel olarak Şükran Günü sonrası tatil alışveriş sezonunun başlangıcını işaret eden ABD menşeli bu fenomenin hızla popülerlik kazandığı Hindistan'daki küresel perakende alışveriş etkinliğinin artan ivmesini vurguluyor. Kaynak: The Economic Times